wtorek, 15 marca 2016

Uwaga!

Mam do was dwie sprawy!

1. Bardzo bym chciała was przeprosić za tak długi okres czekania na rozdział 24...
Najpierw miałam problemy zdrowotne (wylądowałam w szpitalu...) a potem gdy już wróciłam do domu to nie miałam weny i tak do tej pory... nie wiem kiedy się pojawi :/ 
Mam nadzieje że mi wybaczycie...

2. A w ramach takiego małego wynagrodzenia chciałabym zaprosić was na mojego nowego bloga! Napisałam go już dawno ale teraz (gdy nie mam weny na tym blogu... :/  ) postanowiłam go opublikować :*
Mam już napisane 3 rozdziały i będę je powoli dodawać :*

Ale jak na razie zapraszam was na prolog Diabelskie Dary


I mam nadzieje że mi wybaczycie ten przestój :`( 

NIE ZAWIESZAM ANI NIE USUWAM TEGO BLOGA!!!
 (tak dla jasności xD ) 

7 komentarzy:

  1. Wszystko rozumiemy. Tak się zdarza. Z chęcią wpadnę na twojego drugiego bloga. Czekam na nekst. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko rozumiemy. Tak się zdarza. Z chęcią wpadnę na twojego drugiego bloga. Czekam na nekst. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię do LBA! MORE: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/04/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, nie wytrzymam bez rozdziału:( Czekam na następny i chętnie zajrzę na drugi. A i życzę oby wena wróciła^-^!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA !!
    Więcej informacji -----> http://death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com/2016/05/liebsten-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję do LBA Tu szczególiki :http://jaceiclaryczylimiloscktorauskrzydla.blogspot.com/2016/06/12-mocno-spoznione-lba-i-13-cakiem-nowe.html

    OdpowiedzUsuń