czwartek, 12 listopada 2015

Witam ;3

Hejka. Dopiero rozkręcam się w branży pisania "dla internetu". Wcześniej pisałam, ale tylko dla domowników i moich przyjaciół. W końcu zdobyłam się na odwagę i tak znalazłam się tutaj.
Hmmm.... co do bloga. Będzie to fanfiction sławnych "Darów Anioła" które będą pomieszane postaciami, czasami, oraz wydarzeniami z "Diabelskich Maszyn", a obydwa dzieła napisała Cassandra Clare.
Mam nadzieje, że się wam spodoba, aczkolwiek wątpię czy ktokolwiek to przeczyta...
No ale, trzeba próbować :D
Więc do zobaczenia Nocni Łowcy ;3

P.S. Zapomniałam xD Nowy rozdział będzie się pojawiał w piątki. Niestety nie obiecuje, że zawsze będą na czas :/ Raz mogę dodać później, a raz wcześniej więc zaglądajcie, codziennie to może nie ale tak co dwa dni będzie super :)
No, mam nadzieje że już o niczym nie zapomniałam xD
Wasza Clary ;3

1 komentarz:

  1. Jeśli twoje opowiadanie będzie ciekawe to jasne że przeczytam

    OdpowiedzUsuń