środa, 20 stycznia 2016

LBA x3 !!!

LIEBSTER BLOG AWARD!!!


Na samym początku chciałabym baaardzo podziękować za AŻ TRZY nominacje! Po jednej od:
-Veronicy Hunter (jej blog) 
-Eleny Herondale (jej blog)
-Julii Dudek (jej blog) 


Ponieważ dostałam trzy nominacje po kilkanaście pytań postanowiłam wybrać od każdej po kilka! Zaczynamy! <3


Pytania od Veronicy:
1.
Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
Ponieważ kocham DA i DM i miałam pomysł na nową historię bohaterów i tak oto jestem :3
2. 
 Bez jakich trzech książek/książkowych serii nie mógłabyś żyć?
 Oczywiście bez DA i DM oraz H.Pottera  <3
3.
Ile masz książkowych mężów :D???
 JACE, WILL, JEM i Harry (i jeszcze wielu innych)
 4.
 Najgorsza książka jaką w życiu czytałaś?
 Niestety "krzyżacy"...
 5.
  Pisanie to twoje pasja czy hobby?
 I pasja i hobby <3


Pytania od Eleny:
1.
Co chciałabyś zmienić w sobie?
Chyba troszkę wzrost (mam 174 cm -_-)
2.
Czego najbardziej nie lubisz robić?
  Uczyć się! xD
3.
Jaką książkę poleciła byś znajomym?
 Oczywiście DA <3
4.
 Z czego czerpiesz wenę?
 Z życia <3
5.
Podaj tytuł swojej ulubionej piosenki.
Mam kilka ale jak na razie mam trzy:


Pytania od Julii Dudek:
1.
  Hobby poza blogowaniem?
Pływanie i trenuję koszykówkę <3
2.
Co robisz, gdy nie masz pomysłu na posta ?
Słucham muzyki, czytam lub coś oglądam a przede wszystkim pomagają mi przyjaciele <3
3.
Ulubiony piosenkarz, zespół, piosenkarka
Ellie Goulding, Adam Lambert i Avicii
4.
Ulubiony przedmiot w szkole?
W-F !
5. Z jaka postacią z DA się utożsamiasz?
Clary i chyba Izzy (ale tylko charakterek xD <3 )



A teraz czas na pytania ode mnie <3
1.
Co lubisz najbardziej robić?
2.
Jaką książkę przeczytałaś/łeś jako pierwszą?
3.
Jak to się stało że przeczytałeś/łaś DA?
4.
Ulubiona pora roku?
5.
Czytasz mojego bloga?
6.
Jeśli tak to co o nim sądzisz?
7.
Należysz jeszcze do jakichś fandomów?
8.
Jeśli tak to do jakich?
9.
Jakiego koloru masz oczy?
10.
Co byś zmienił/a w sowim życiu?
11.
ZA CO KOCHASZ KSIĄŻKI????



Nominuję:
http://moja-historia-daryaniola.blogspot.com/
http://jocelyn-and-valentine-story.blogspot.com/ 
http://ukrytetajemnice.blogspot.com/
http://wszystkokiedysupada.blogspot.com/
http://shadowhunters-ff-p.blogspot.com/






Jutro dodam rozdział 19 więc czekajcie cierpliwie moi kochani Nocni Łowcy <3


Clary :*










3 komentarze:

  1. Nareszcie Xd

    Nie za bardzo widać tego co napisałaś na żółtym tle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dzisiaj jak będę wystawiała rozdział to poprawie :3

      Clary :*

      Usuń
  2. Też kocham Adama Lamberta i Ellie :>

    OdpowiedzUsuń