niedziela, 31 stycznia 2016

x3 Liebster Blog Award

Liebster Blog Award!!!


Baaardzo bym chciała podziękować za kolejne nominacje na tym blogu od Veronica Hunter, RudaAlisson Angelika, i Mania Maja!
Nigdy nawet nie sądziłam że komuś aż tak może się spodobać mój blog! <3 Dziękuje :*

Pytania od Veronicy:
1. Twój lubiony aktor/ka?
Chyba Hugh Laurie i Jamie Campbell Bower <3
2. Twój ulubiony kolor?
Zielony <3
3. Wierzysz w reinkarnacje?
Tak, raczej tak.
4. Co sądzisz o obrazach olejnych?
Jak ktoś umie nimi malować, wychodzą przepiękne arcydzieła!
5. Czy kiedy zapamiętasz swój sen, to sprawdzasz czasami jego znaczenie/a w internecie?
Nie, nie sprawdzam.
6. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
Twoja twórczość i blogi! <3
7. Jak byś ocenił/a mój blog w skali 0-10? 
Dałaś zbyt niską skalę! Ale jeśli mam się zmieścić w skali to 10 (do potęgi entej <3)
8. Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna <3
9. Ile książek znajduje się w twojej biblioteczce?
Ok. 50-60 (dawno nie robiłam remanentu xD)
10. Bez jakiego napoju nie mogłabyś żyć?
 Chyba bez wody gazowanej <3 xD
11. Smak miętowy czy truskawkowy?
Truskawka :*

Pytania od RudejAlisson:
1. Najlepszy blog który czytałaś?
Nie mam, wszystkie są wspaniałe :*
2. Twoja ulubiona para książkowa?
Mam kilka ale z DA i DM to: Wessa, Clace i Malec <3
3. Jak byś mogła zmienić swoje imię, jakie byś wybrała?
Clarissa albo Charlotte (i to nie dlatego że to z DA tylko dlatego że już wcześniej je słyszałam i od razu się w nich zakochałam)
4. Jaka książka była twą pierwszą?
Był to Harry Potter, a lekturą to chyba Ania z Zielonego Wzgórza
5. Kto jest twoim idolem?
Veronica Hunter i Cassandra Clare
6. Masz jakąś zabawną historię ze swego życia? Jaką?
Hmm... mam strasznie ich dużo (jestem rozrywkową osobą xD) ale wszystkie są strasznie długie więc... xD (wybacz)
7. Książka, przez którą nie mogłaś spać po nocach?
Po wszystkich nie mogłam ale chyba najbardziej po DA i DM <3
8. Ulubiony film?
Nie mam xD lubię bardzo dużo filmów xD
9. Kim chcesz być w przyszłości?
Nastawiam się na sportowca, ale może pójdę na nauczyciela W-F ponieważ kocham sport i kocham dzieci (nawet nie duże i nieznośnie xD)
10. Czy gdy piszesz utożsamiasz wykreowaną postać ze sobą?
Tak :D
11. Czy chciałabyś się przenieść do średniowiecza? Dlaczego?
Bardzo bym chciała się przenieść w tamte czasy, by poznać tamte zwyczaje.


Pytania od Mani:
1. Ulubiona książka/książkowa seria?
Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Harry Potter, Rywalki i wiele, wiele innych :D
2. Pisanie to twoje hobby czy pasja?
I hobby i pasja <3
3. Dlaczego ta tematyka bloga?
To proste: kocham Dary Anioła!
4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Zaczęłam czytać blogi o DA 
5. Ulubiona piosenka?
One Direction-History
Adam Lambert-Runnin
Adam Lambert-Trespassing
6. Bez czego nie potrafisz żyć?
Bez KSIĄŻEK <3
7. Czarny czy biała?
Czarny <3
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nastawiam się na sportowca, ale może pójdę na nauczyciela W-F ponieważ kocham sport i kocham dzieci (nawet nie duże i nieznośnie xD)
9. Ulubiona postać książkowa?
JACE <3
10. Skąd czerpiesz inspiracje?
Z życia :*
11. Ulubiony cytat?


A teraz pytania ode mnie:
1. Masz przyjaciela/przyjaciółkę? A może Parabatai?
2. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
3. Ulubione danie/przekąska?
4. Ulubiony przedmiot w szkole? 
5. Masz swojego ulubionego bohatera książkowego? Jeśli tak to dlaczego go/ją lubisz?
6. Wolisz książki papierowe czy e-booki?
7. Nike czy Adidas?
8. Góry czy może?
9. Miasto czy wieś?
10. Seriale czy filmy?
11. Kochasz swoje życie? Jeśli tak to za co, a jeśli nie to czemu?

Nominuję:
http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.com/
http://death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com/
http://shadowhunters-ff-p.blogspot.com/?m=1
http://daryrazjela.blogspot.com/
Niestety tylko tyle nominuje :/


A co do rozdziału... pojawi się dzisiaj wieczorem albo jutro :3 Mam nadzieje że się cieszycie <3
Do następnego 

Clary :*



















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz