czwartek, 17 grudnia 2015

Rozdział 13

Rozdział 13


~~Perspektywa Clary~~

 -Aniołem tak. I powiem ci coś jeszcze. Ty też nim jesteś.
Na początku nie do końca zrozumiałam sens słów które właśnie usłyszałam. Uśmiechałam się delikatnie i patrzyłam na piękną istotę "stojącą" przede mną. W końcu nie codziennie widzi się Anioła, a co dopiero rozmawia... Ale po chwili mój uśmiech słabł.
Najpierw się zdziwiłam... Co? Ja Aniołem?! No proszę was...
Potem zaczęłam się zastanawiać... Anioły chyba nie kłamią ani nie żartują, prawda?
A ostatni etap to...
-CO?! Ja ANIOŁEM? Ale... ale jak... to niedorzeczne!-zaczęłam krzyczeć.
-Clarisso, spokojnie.-przewał mi delikatnie Anioł- Jestem Efiz. Jesteś Aniołem bo ja nim jestem.-yyy... co? Nie rozumiałam...-Pamiętasz co było napisane w teczce którą dała ci Maryse Lightwood?-zapytał jak by czytając mi w myślach. Tylko kiwnęłam głową- Zadrapałaś się Serafickim nożem. Nożem nazwanym moim imieniem. Masz w sobie moją cząstke. Masz ją w wielkim sercu które poświęci się za wszystko i wszytkich-zatrzymał się i spojrzał na mnie z nie tyle uwielbieniem co wielkim szacunkiem- Jeszcze zanim się urodziłaś byłem przypisany do opieki nad tobą. Bo widzisz, Clarisso...Twoje narodziny i umiejętności były przepowiadane od wieków.-i uśmiechną się do mnie... Jeśli można to tak nazwać.
Ale mimo jego "uśmiechu" byłam w przerażona i w szoku...
-W...Więc kim lub czym jestem?-zapytałam po cichu.
-Jesteś aniołem który zbawi świat.

 ***

~~Perspektywa Jace`a~~

-Magnusie mógłbyś w końcu nam powiedzieć gdzie jest Clary i co się z nią dzieje? Bardzo ładnie proszę.-Poprosiłem po raz kolejny, już ledwie hamując złość na czarownika który jak gdyby nigdy nic siedział sobie na fotelu przed naszymi kanapami i pił spokojnie herbatkę. W bibliotece byłem ja, Anabeth, Maryse, Magnus i Isabelle. Robert poszedł zapoznać i "przy okazji" popilnować Lessę i Maxa żeby nie rozrabiali. O ile się polubią...
-Jace, to że Magnus nam pomaga to jest jego dobra wola. Bądź grzeczny.-skarciła mnie Izzy.
-Nie będę grzeczny kiedy on sobie siedzi, a my nie wiemy czy żyje jeszcze dziewczyna...-i nie dokończyłem bo Magnus przerwał mi spokojnym i opanowanym tonem a po jego ustach błąkał się uśmieszek.
-Ona żyje. I nic jej nie grozi. Wręcz przeciwnie.
-To znaczy?-zapytała się Maryse.
-Jest w niebie.
-CO?! Clary jest... W NIEBIE?! To znaczy że ona... ona..-nie mogłem wydusić tego z siebie.
-Spokojnie blondasie. Ona żyje. Zabrały ją tam Anioły.-powiedział cały czas tym samym obojętnym głosem. Ja aż się gotowałem ze złości.
-Ale Magnusie! Jak to możliwe?!-zawołała Ana.
-Wiecie co jej się stało, prawda?-zapytał a wszyscy kiwnęliśmy że tak.- No więc właśnie. Może miały z nią coś do pogadania? Może jakieś sprawy? Któż to wie...- i wziął łyk napoju.
-I. TY. ŚMIESZ. TAK. SPOKOJNIE. SIEDZIEĆ. GDY. ONA. JEST. NIE.WIADOMO. GDZIE.?! Ty rozumu nie masz czy co?!-wrzeszczałem już wkurwiony nie na żarty.-Podnoś tą swoją błyszczącą dupe i rób co musisz by ją tu ściągnąć! Jeśli nie...-i nagle krzyknąłem ale już nie na czarownika tylko z bólu. Nie mojego bólu. Upadłem na podłogę trzymając Gdy zobaczyłem twarze Maryse, Anabeth i Isabelle wymamrotałem...
-Alec...-i zabrała mnie ciemność.



A ku ku! Jestem z nowym ALE BARDZO KRÓTKIM rozdziałem! 
Przepraszam was za to, ale mam nadzieję że mi wybaczycie i że się wam spodoba :* 
Szczerze, to nie wiem co jeszcze napisać xD

A... może was to troszkę zdziwić ale mam zamiar napisać aż III księgi po minimum 60 rozdziałów... Może być? Nie za długa historia? O pomysły się nie martwcie bo mam ich multum! Niestety gorzej z przełożeniem go na bloga... Ale dam radę! Z waszą pomocą wszystko! :* :* :* 

No... teraz to chyba wszystko...

No to do następnego pisania :*


Clary :*











 






 

19 komentarzy:

  1. Rozdział krótki - niestety bardzo, ale ciekawy i ZNOWU W TAKIM MOMENCIE PŁAZA?! Dobra muszę się uspokoić... Podejrzewałam , że zrobisz z Clary anioła, ( =D ) tylko jest jeden problem... Całkowicie nie mam pojęcia co zamierzasz napisać dalej! Noo.. może oprócz ratowania świata. Tylko prze kim/czym?!
    Jeżeli zamierzasz napisać 3 księgi po 60 rozdziałów to uzależnię się do kompa, twojego bloga oraz stracę wzrok XD Przy okazji skąd czerpiesz te pomysły? Nie wypalisz się? Mam nadzieję, że nie... :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypale się! O to możesz być spokojna! Mam już tyle pomysłów że nie wiem czy zmieszczą się w tych III księgach...

      I mam nadzieję że mi wybaczycie że taki krótki ale więcej czasu nie mialam :/ może jutro wystawie cz.2 tego rozdziału tak jak zrobiłam z 9 :*

      Clary

      Usuń
  2. Proszeee pisz szybko!!!
    Mogą być nawet po 1000 rozdziałów piszesz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może krótki, ale boski! Magnus z błyszczącym tyłkiem, Clary która uratuje świat, Jace który "bardzo" się stara nie ujawnić że mu zależy xD są super! Czekam na te III księgi niecierpliwie❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jace taki słodki tak się martwi <3
    CHYBA NIE MASZ ZAMIARU ZABIĆ ALECA PRAWDA?!
    Czekam na next <3
    Ps. Nieważne ile zrobisz ksiąg przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zabić Aleca... NAWET O TYM NIE POMYŚLAŁAM! Absolutnie nie!

      Clary :*

      Usuń
    2. Uff... już się wystraszyłam

      Usuń
  5. Krótki rozdział ale niesamowity i wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć jestem tu nowa i bardzo mi się spodobała twoja wersja DA. Rozdziały są naprawdę świetne i z niecierpliwoscią czekam na next😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział świetny. Alec, co z nim?? Czekam na nekst.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział świetny, ale mam kilka pytań :
    1.Czemu taki krótki ?
    2. Co jest Alek'owi ?
    3. O co chodzi, że Clary jest aniołem, który zbawi świat ?
    4. Czemu Tessa jeszcze nie wkroczyła ?
    5. Jak Clary poświeci swoje serce ??????!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?
    No w ogóle rozdział świetny. Fajnie rozwija się fabuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybszej dodać rozdział w którym wszystko się wyjaśni :*
      P.S. BARDZO dziękuję za takie miłe słowa :*

      Clary :*

      Usuń
  9. Wow! Wchodzę na Twojego bloga i patrzę... 3 ROZDZIAŁY!!! Teraz właśnie skonczylam czytać i myślę, że naprawdę masz talent dziewczyno! Oby tak dalej :D
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam naprawdę wierzyć że chcesz mnie zabić z zaskoczenia!
    ,,Jesteś aniołem który zbawi świat.." ?!?!?! Jej przyjście było przewidziane wieki przed jej narodzinami?! NAWET NIE PRÓBUJ ZROBIĆ MNIEJ NIŻ III KSIĘGI PO 60 ROZDZIAŁÓW!!! (Strasznie wciągnęłam się w fabułę i strasznie podoba mi się pomysł III Ksiąg z dużą ilością rozdziałów)

    Ale teraz ważniejsze CO SIĘ DZIEJE Z MOIM MĘŻEM?!?!?!?!?(Strasznie się boje o Aleca)
    DLACZEGO JACE PADŁ?!(Martwię się o stan Jace)
    KIEDY CLARY WRÓCI DO INSTYTUTU?!(Tęsknie za Clary w domu)
    I CZEMU MAM WRAŻENIE ŻE NALEŻ PAMIĘTAĆ ŻE CLARY PRZEZ DŁUGI CZAS CHODZIŁA Z DEMONEM?! (Mam przeczucie, lub nadzieje że jej były chłopak będzie miał jakąś wartość w tej historii a nie był tylko pomysłem na zaczęcie tej opowieści)
    Ps. Wspominałam że dziś odświeżałam twojego bloga 5 razy by tylko sprawdzić czy nie pojawił się nowy rozdział
    PPs. By było jasne bardzo mi się podobał ten rozdział ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. O...M...G...!!! Clary jest aniołem, który zbawi świat?! A myślałam, że nie dasz rady mnie bardziej zaskoczyć! Nie wiem, czego się po tobie spodziewać... WOW, WOW i jeszcze raz ogromne WOW <3

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!!!! Masz PLAYLISTĘ !!!! TAK SIĘ CIESZE! NAWET NIE WIESZ JAK BARDZO :-D XD ;-D (Zachwyt) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha ha ha xD Nareszcie się udało xD mam nadzieje że wszytko jest ok i piosenki się podobają :*
      Kilka (2 xD) piosenki pożyczyłam od Veronicy Hunter bo tak mi się spodobały :*

      P.S. Czekaj bo za 10-15 minutek wstawie 14 rozdział!!!

      Clary :*

      Usuń