środa, 23 grudnia 2015

Wszystkiego Najlepszego!

Wszystkiego Najlepszego z okazji

Świąt Bożego Narodzenia!!!


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć ciepła rodzinnego, wspaniałej, świątecznej atmosfery, duuużo prezentów (to znaczy dużo nowych Serafickich Ostrzy xD <3) , śniegu... (bo w Polsce się chyba nie doczekamy...) I czego sobie tylko zapragniecie! 




Kocham Was <3
Clary :*  


P.S. Przepraszam was że dawno nie dodałam rozdziału, ale przyszły święta, a wigilia u mnie w domu, więc musiałam pomagać (sprzątać, gotować itp.) ale w przerwie świątecznej na pewno coś dodam! (Nie obiecuję że długi ale dodam ten wasz upragniony rozdział, bo po komentarzach pod ostatnim rozdziałem zaczęłam się bać o własne życie :* xD) 
Więc niebawem się znowu "zobaczymy" :* 

Clary :*


 

7 komentarzy:

  1. Wesołych świąt żałuje że nie ma żadnego świątecznego rozdziału ale jestem miłym człowiekiem i NARAZIE zadowolę się życzeniami. Więc...
    WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!
    I żeby te święta były niezapominane...
    ~Alura

    OdpowiedzUsuń
  2. I wzajemnie, kochana! Tobie też chcę życzyć tego samego + dużo weny, inspiracji i pomysłów ★

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie <3 Już ci składałam życzenia ale czemu nie jeszcze raz?
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!!! <3
    Dobrych książek pod choinką <3
    i
    CZASU !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!
    :*
    Każdy Nocny łowca musi obawiać się o swe życie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt. Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, rodzinnej atmosfery i weny oraz spełnienia marzeń, i wielu udanych polowań na demony.

    OdpowiedzUsuń